| מאת | קטגוריות: חדשות מירון.

WhatsApp Image 2018-04-24 at 10.36.44

רב משטרת ישראל רמי ברכיהו ערך אמש (רביעי) שעבר סיור באתרא קדישא מירון יחד עם רב המחוז הצפוני הרב אנשיל פרידמן וצוות משרדו.

במהלך הסיור הוחלט בין הרבנים שבכדי למנוע צפיפות בעזרת הנשים יחולקו לציבור העולות מירונה אלפי דפים עם פרק תהילים של יום חמישי ותפילה על ציון הרשב"י, במשטרה מכוונים לכך כי הנשים תגענה לציון ותאמרנה את פרקי התהילים תוך כדי הליכה בסרט נע מהכניסה הראשית ועד ליציאה האחרונית של הציון.

בכירי המשטרה החליטו עוד כי בשבת שלאחר ל"ג בעומר יישארו עוד מאות שוטרים בקרבת מקום אך אלה יישארו מחוץ למושב מירון ויעמדו על הסדר ובטיחות הנותרים במקום. עם זאת השוטרים המוצבים בנקודה המשטרתית בתוך מירון יישארו שם במשך השבת במתכונת מבצעית.

בתוך כך, כבר מיום ראשון הקרוב תסגור המשטרה את הכניסה למירון לרכבים פרט לתושבי המקום. המרכז הארצי לפיתוח במקומות הקדושים יפעיל מערך של שאטלים מיום ראשון לטובת נכים, קשישים ומוגבלים שיסייעו להם בעלייה מהכניסה אל הכפר עד לציון.

Share Button


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title="" rel=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>