| מאת | קטגוריות: חדשות מירון.

IMG_6023

מאת: ציקי פרנק

במתחם ציון הרשב״י שכבר שופץ לאחרונה אין ספור פעמים הופתעו לראות שוב את משאיות החול והמלט בפתח חצר הציון, ההפתעה לא היתה רק לתיירים ולמתפללים אלא גם לתושבים ולאלו ששוהים בציון הרשב״י ויודעים מראש על כל שיפוץ במתחם.

השיפוץ הסודי והספונטני הפעם הוא בחצר הציון בחדר הקפה הקטן, 10 מטר מרובע של חדר קפה ואלפי יהודים נכנסים מידי יום למקום, המקום משרת את כל האורחים בכל שעות היום ללא הפסקה, קפה רותח כשבחוץ נושבת רוח מקפיאה, ושתיה קרה כשבחוץ קופחת השמש.
יהודים מישראל ומחו״ל המגיעים לציון הרשב״י ממרחקים נחשפים להכנסת אורחים והחסד העצום שנעשה בחדרון הצפוף ומעשה שהיה הביא לשיפוץ הספונטני.

לפני מספר חודשים נגיד מארה"ב שחפץ בעילום שמו הגיע למירון לתפילה, לאחר תפילתו בציון הרשב"י רצה לשתות כוס קפה חם וקצת עוגיות לאחר שסיים את כל ספר תהילים בשעתיים וחצי, לאחר שנכנס לחדרון ונחשף לחסד העצום, הודיע כי חדרון הקפה המיתולוגי המשרת עשרות אלפי איש במהלך כל ימות השנה מגיע לו לקבל פנים חדשות והחליט לממן שיפוץ.

באוהל הרשב"י החלו כבר בשיפוץ לאחר שהתרומה לכל השיפוץ התקבל מידיית, ומקווים לסיים בהקדם האפשרי את השיפוץ, אנשי חסד לא זונחים את המתפללים לרגע ומודיעים שבשלב זה הקפה והתה יחולקו באופן זמני בכניסה לחצר בסמוך לציון הרשב"י.

צילום: שלומי עליש.

Share Button


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title="" rel=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>