| מאת | קטגוריות: חדשות מירון.

11

הציוד המומלץ לקראת הנופש המשפחתי במירון כולל סידור, תהילים, כלי בישול וביגוד לפי עונות השנה. הנה כל הפרטים

הר מירון נמצא בגליל העליון וסביבו יש המון אתרי נופש למשפחות. מלבד קבר רבי שמעון בר יוחאי, כדאי להזכיר אתרים כמו בית הכנסת העתיק ומירון הקדומה שמושכים אליהם תיירים מכל רחבי הארץ. בתוך כך, נחל מירון שיורד מהר מירון ועובר מדרום למושב מירון יכול להיות יעד מעולה לטיול משפחתי עם הילדים במהלך חופשת הקיץ.

השאלה היחידה היא כיצד אורזים עבור נופש במירון ומה חייבים להכניס לתיק. אריזה לקראת נופש מן הסוג הזה היא בעלת מאפיינים מיוחדים, גם כי מדובר באזור עם אקלים מעט שונה מזה שקיים בחלקים אחרים בארץ וגם בשל אופי הפעילויות. עם זאת, הכנה מוקדמת בהחלט מונעת את רוב הבעיות ומבטיחה חוויה בלתי נשכחת עבור כל בני המשפחה.

הולכים על בטוח ואורזים כשר מהבית

הכי טוב להתחיל עם אוכל כשר, ספרי קודש, סידור ותהילים כדי להתכונן לנופש במירון כמו שצריך. בכל הנוגע לספרים, מי שרוצה לחסוך במקום יכול לארוז בתוך מזוודות קטנות רק סידור תפילות וחומש ובמידה ונשאר מקום לארוז גם תהילים. עוד מומלץ להצטייד בספר עיון מתאים כדי לרענן את שגרת הלימודים ובשביל לתת דוגמא אישית לילדים.

הנושא המאתגר הוא אריזת האוכל הכשר לסוף שבוע במושב מירון או באחד הצימרים שפזורים לאורכו ולרוחבו של הגליל העליון. גם אם מוודאים מראש שמדובר במקום כשר, לעיתים אין ברירה אלא להביא מהבית את כל המצרכים עבור סעודות השבת. בתוך כך, כדאי להכין יין לקידוש ולהבדלה כדי לא לסמוך על אנשים אחרים.

אביזרים לבישול מביאים רק בהתאם לצורך ולפי מספר הנוסעים ומשך השהות בנופש. אם בחרתם לנסוע לנופש באמצע השבוע, סביר להניח שלא תצטרכו יותר מדי אביזרים מיוחדים כי תוכלו למצוא מסעדות עם כשרות למהדרין בסביבת מושב מירון ויישובי הגליל. לחילופין, בנופש ארוך יותר שכולל את סוף השבוע תצטרכו להשאיר מקום לפלטת חימום, סירים, מחבתות, כלים חד פעמיים ופותחן. אלו אולי נראים דברים קטנים, אך יש להם משמעות גדולה בחופשה והם יספקו לכם נחת וראש שקט.

מה הקשר בין המיקום לבין הביגוד?

אין סיכוי שתשכחו לארוז במזוודה בגדי שבת וחג, אך בהחלט יכול להיות שתקלו ראש בנושא האקלים ומזג האוויר. כאן המקום להדגיש שבגליל העליון הטמפרטורות צונחות לקראת שעות הערב ויורדות משמעותית בלילה.

מבחינתכם, הכי חשוב לשים בגדי יום יום ומתאימים ולהכניס לתוך תיק צד קטן שמלווה אתכם לכל מקום גם ביגוד חם עבורכם ועבור הילדים. לבסוף, קחו כובע רחב שוליים וקרם להגנה נגד השמש ואל תשכחו ליזום הפסקות התרעננות.

צילום: shutterstock.

Share Button


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title="" rel=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>