| מאת | קטגוריות: חדשות מירון.

מירון-רשב''י_(8)

אלפי המתפללים המגיעים כל השנה לתפילה בציון הרשב״י במירון, תוהים לא אחת מי באמת מאבטח את המתפללים, ולמה אף אחד לא מקיים את ההוראה 'שומרים הפקד לעירך'.

בנושא סדרנים שיסדרו את השולחנות וההסטות במקום יש ארגונים שלוקחים אחריות וכמובן גם בנושא הכיבוד לאורחים. אבל בדבר החיוני ביותר, שזה המאבטחים בכניסה, השומרים בכניסה ליישוב ובעיקר שמירה על מתחם הציון והר מירון מאנשים שחושבים שמדובר באתר תיירות ושוכחים שמדובר באתר קדוש וחייבים לשמור על צביונה.

משטרת ישראל ובראשות רב המקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ החליטו להקים תחנת משטרה ביישוב הקטן מירון, מדובר ביישוב הקטן ביותר שמקבל תחנה נפרדת וזאת בעקבות אלפי המתפללים הפוקדים את היישוב כמידי יום במשך 365 ימים בשנה.

השבוע נחנך תחנת המשטרה שתאויש 24 שעות ביממה גם בשעות הלילה וגם בשבתות, בכדי לשמור על אנשי היישוב מתיירים שאינם רצויים וכמובן לשמור על המתפללים והתיירים, תחנת המשטרה ממוקמת בסמוך לציון הרשב״י.

במשטרה אומרים על ההחלטה "שירותיה יינתנו באופן מותאם, יעיל ושוויוני, לכלל הקהילות במושבי האזור על פי צרכיהם הייחודיים, כדוגמת אירוע ההילולה בל"ג בעומר הנמשך מספר ימים ובו חוגגים מאות אלפי משתתפים ויש צורך לאבטחם, אך בו זמנית לשמר את שגרת החיים התקינה במקום".

מפקד המחוז הצפוני ניצב זהר דביר: "מירון הוא אחד המקומות המתויירים ביותר ביהדות בארץ, נקודת משטרה באתר הוא הישג ופועל יוצא של עבודת מטה מאומצת.

ביחד עם גורמי הדת פעלנו ועמלנו וכיום אנו חונכים את נקודת המשטרה, אשר תשפר את השירות לאזרחים באזור ותנגיש את שירותי המשטרה צעד אחד קדימה".

Share Button


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title="" rel=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>